Gardening!

söndag 11 mars 2012

Todays Flower!

Påsklilja 2012-03-10.
Solen värmer och det är takdropp.
Himmel är blå och det är sju plusgrader.
Fram till eftermiddagen då det regnar och det är allmänt grått ute.
Typiskt vårväder med andra ord.


Idag var det en stor dag i min trädgård.
De första snödropparna kikade fram ur snön.
Min glädje är enorm.
Tänk att denna lilla blomma är en sådan glädjespridare. 
Detta var mitt bidrag till Todays Flower!
Jag önskar alla en skön dag!
Zinnia

Snödroppar 2012-03-10.



Besök gärna!


4 kommentarer:

SandyCarlson sa...

These flowers are gorgeous. Happy spring!

penandparchment sa...

Påskliljor ,-) Vackra och härliga bilder.
Tänk att man kan bli så glad och nöjd bara av att titta på en blomma på bild ,-)))
Snödroppar,ja,snart lever din frimärksträdgård igen ,-)
Jag tycker så mycket om ditt ord "frimärksträdgård"
För det är just en sådan jag skulle valt själv om jag fått välja storlek.om jag haft en trädgård ,-)
NU har jag en härlig balkong istälet ,-))
Svar på din kommentar till mig:
Visst är T en begåvning.
Han framförde låten med bravur!
Jag rös av hans uppträdande ,-)
6 gr har vi här Sol och blå himmel ,-)
Njut du med och Bosse ,-)
En skön Söndag önskar jag er!
STOR KRAM Primrose ,-)

Susie på Stjärnarve... sa...

underbara små snödroppar! Mina har precis bara börjat titta upp, eftersom snön har legat över dom ända tills igår!!

Ricki Treleaven sa...

Hello! Lovely photos. I am linking from Fresh Cut Friday!

xo,
Ricki Jill