Gardening!

tisdag 10 maj 2011

Blog- award!


Jag har fått en award av Gunilla om har bloggen Norrskenets trädgård.
Jag skall svara på 7 frågor och sedan skicka den vidare.

Favorit färg. Rosa.
Favorit blomma. Zinnia.
Favorit mat.   Rödbetsgratäng.
Favorit kläder. Trädgårdsbyxor och T-shirt
 Favorit musik. Jag är allätare men gärna Ulla Billqvist
Favorit huvudstad. London.
Kör. Jag samåker med vänner och åker buss.


Nu skulle jag ge den vidare till tre stycken nya bekantskaper.
Och det blir.
Puumuli : Puumuli 
Trädgårdsflow : Trädgårdsflow 
Totsie Time : Totsie Time

Om du vill så svara på frågorna ock skicka utmaningen vidare.


*****

Det är varmt så att det nästan känns som förssommar.
 Denna tid på året är sannerligen ljuvlig!

*****

Önskar alla fortsatt underbar vecka!

Zinnia

Inga kommentarer: